Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(一) - 其實係.......是咁的篇

某一天在MIKIKI.....

KIKI: 「家姐呀......」

LALA: 「咩事呀細佬......」

KIKI: 「過幾日放假啦終於」.....話說兩隻BB已經喺mikiki工作左好多日.....PAPA心痛死喇....

LALA: 「不如我地去玩囉」

KIKI: 「香港有邊度我地未飛過呀」..大家唔好唔記得佢兩位係神仙識飛嘅...

LALA: 「返鄉下玩啦.......」....家姐二話不說就偷偷地打電話去東瀛遊....(PAPA..冇人見到架)

KIKI: 「我就上網睇下有冇機位先....唔...機位好FULL下大件事」...唔......

LALA: 「東瀛遊話最後四個位呀......」

KIKI: 「落訂啦咁....PAPA,MAMA到時就會話去架喇.....」兩隻曳曳嘅BB就係咁架喇.....



LALA: 「喂喂...PAPA....」..先斬後奏打俾我....

科:「家姐做咩事.....」

LALA: 「細佬話落左訂去大阪玩喎復活節」..........

科:「咩話........」......

LALA: 「我地想.....」........想?


LALA& KIKI: 「食蟹蟹!!!」

科: 「你兩隻曳BB發左達啦梗係....叫原隻蟹...!!」

KIKI & LALA: 「蟹蟹我地食你啦...HEHE!!。」

毛蟹: 「嗚嗚.........」


KIKI & LALA: 「去SHOPPING!!!」

科: 「使唔使要買埋你地個私家袋添呀?」

KIKI & LALA: 「各位哥哥姐姐歡迎選購!!」


KIKI & LALA: 「同埋睇櫻花!!」



所以呢個旅程其實唔係我.....

LALA & KIKI: 「PAPA....你唔想去我將個位讓俾MELODY.....」

科:「去緊啦去緊啦......」出發喇.......

No comments:

Post a Comment