Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(十五) - 三十分鐘看櫻花篇

今日早左少少喇十點半出門口,諗住搭十一點果斑特急去和歌山..

點知一DELAY就半個鐘(都係第一次),結果諗住買上車食嘅野已經食得七七八八....



我其實幾鍾意坐特急D位好舒服...


咁去到和歌山就要再轉兩個站先去到...我地今日嘅目的地...紀三井寺....

其實架車沿途經過嘅站D櫻花都好正...!!



好多單車...!!




點知呢.....有人話.....



個天好似想落雨喎............同埋要行咁多斜路..........中途落雨點算呀.....




所以呢我地只係喺山腳參觀左呢個名勝..........



咁呢個寺係點嘅樣....我唔知呀.........XD



不過山腳d櫻花都ok...無理由上到去會無料到掛?


我就冇野嘅因為沿途睇左唔少......就就就..下人囉....哈哈...

咁因為和歌山都幾遠下....我唯一聯想到就係去最近嘅景點rinku town outlet.......



咁我地又坐番成個鐘車出返去喇......哈哈....



No comments:

Post a Comment