Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(十九) - 真不捨得回去篇

最後...五整天嘅行程就咁完結....其實都算係好盡興已經....

行完三宮再行去元町先至上番JR再去梅田...行左幾日都仲行緊嘅HEP FIVE...

不過行行下就發現左.....LAWSON新出嘅雞串....即刻整左兩串...!!!正到暈(食晒先醒起冇影低)



如果呢件衫個質地好D我諗可能已經買左....講番起整個行程...我好似用左好少$$(雖然個PACKAGE本身幾貴下)



行完突然醒起.....原來之前見到夕張蜜瓜雪糕........咁又走左去食......好好味...又係食晒..今次連影相都唔記得...



結果我地七點三上關空快速....大件事超級多人.....原來好多人(我估)係返屋企(南大阪果邊)

所以呢個放工時間超級多人...我差不多去到中後段先有位坐....

一抬頭就見到呢個好冇說服力嘅廣告....

去關西又點可以唔食一次神座呢?而家東京我冇記錯應該得番三四間....


終於都第一次可以HEA遊日本,其實心情真係唔錯架...睇下櫻花食下野行行坐坐又一日...

乜...旅行唔係咁嘅咩?XD

No comments:

Post a Comment