Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(八) - 再一次清水寺篇

數數手指,今次已經係第四次黎...今次黎嘅原因係....

因為知道有夜拜...會開得比較夜...哈哈...

不過呢依然係咁值得黎....

原本我心目中係想去嵐山+平安神宮...結果就梗係因為太眼訓->然後食左兩個鐘蟹->三點先開始睇野

大家有冇覺得我地太HEA呢?定係想講三點先開始京都行程睇手指嗎?



之前食得好飽..都可以食甜品...



點解POST呢幅相.....我都諗左好多點解要影......唯一可以講呢間舖頭勁多人...因為佢有好多垃圾筒

我終於可以放低D垃圾....


從來都冇見過呢度少人....


KIKILALA: 「哥哥姐姐你地好嗎......????」



兩隻BB已經急不及待去搵櫻花.......



其實清水寺從來都唔係咩賞櫻明所...不過加埋個景就相當有意思...


棵數其實一D都唔多..但係要影幅靚相就相當容易...


如果唔係天色一般....就更加好喇...


呢幅相好得意.....哈哈....日本沉沒咩?我仲傷心過你地呀...


所以再加上理想嘅交通配套...清水寺之所以成為人所共知嘅景點就係咁解..!!!


真係隨手影架炸!!!!

都真係影到比人趕先走..



咪出黎再睇下手信囉...都幾多野睇架......




No comments:

Post a Comment