Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(三) - 群眾永遠是對的篇

話說東京同大阪人口味好唔同,我其實係幾認同...

因為如果有留意的話,其實並唔多食店係東京同大阪都好紅。

譬如神座喺關東幾乎完全做唔住...(池袋連執兩間.....)

喺東京周街都係嘅天丼....大阪影都冇隻......

我覺得最厲害嘅....都係松屋...但係我耐冇食喇....(因為老婆唔LIKE=.=無奈)

我喺東京都成日見到唔少若狹家......不過好奇怪隔離金龍已經要等位...對面燒餅更加有蛇餅......


其實佢勁嘅地方係可以將你想食嘅野放晒落碗飯.....



另外佢勁嘅地方係.....如果你有夠肚餓...就可以挑戰呢個巨人飯.15分鐘食晒就唔使俾$

大家唔需要驚....架妹係好鬼好鬼大食....我見識得多喇.....不過8分鐘真係有DD.....



咁我諗......是但人氣乜乜物物搵樣得啦.......


味道就冇乜野係唔差.....不過個SIZE就好驚人地...少.......喂先生你成三千円喎....



終於都明白咩叫做群眾永遠是對的.......下次........BYEBYE..!!

No comments:

Post a Comment