Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(五) - 住唔慣梅田..........篇

近幾次造訪大阪都係住難波果邊...好少話會喺梅田住....今次就因為神推鬼X嘅原因。二選一搵左呢間..

HOTEL GRANVIA OSAKA...大阪格蘭比亞酒店

(事後按: 你問多我十次...我都會話另外果間WHICH IS日航)



方便嘅程度就唔需要懷疑喇...........


個格局係唔係熟口熟面呢...冇錯!!


我事後CHECK番原來呢間都係...JR HOTELS.....

跟住METROPOLITAN TOKYO(池袋果間呢.....)唔怪得啦.......


房係舊果種....唔緊要啦...舒服就可以...約二十平米....


大床五呎左右可以碌一轉.....


比較遺憾嘅係電視機超細同埋冇乜野睇.........(大家有留意的話第一日已經攪(買)成咁,不過其實之後都買唔到D乜)


廁所直頭就係激似...不過唔知點解我今次只係浸左一次浴.....蝕....


唔記得講番......梅田呢邊D便利店距離酒店超遠...又唔慣一落街要行一段路先有野食......

其實係因為左心齋橋嘅配套.....就正如你叫我住新宿可能都會唔慣一樣......

No comments:

Post a Comment