Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(十二) - 到了後樂園篇

岡山後樂園又係另一個上次應該要黎但係冇黎到嘅地方.....

我嘅遊後感係......以前D皇帝真係好識得享受生活....



入去之前話圭埋俾你聽裡面D櫻花開左幾多...五分OK丫....

不過如果可以嘅話我都想坐低飲杯茶....可惜另一半係唔好呢味野.....

如果唔係我一定坐低整杯抺茶....


入場費唔貴400 YEN...我覺得抵!!


第一個節目就係食岡山名物之一桃味雪糕!!桃味好濃略嫌奶味稍重..


恭喜晒!!!!


呢D景先可以叫心曠神怡嘛.....日出康城果D真係唔識形容......


真係有少少想跳落去游番轉水...(註:本人唔識游水....)


仲可以遠遠咁望下岡山城......呀....以前D人咁就梗係冇機打冇電話呀咁......

咁每一日都可以睇園裡面花花草草都幾好丫......所以我話以前D日本皇帝都幾HAPPY丫.....


睇櫻花時間又到了.....哈哈...






雖然唔係好密但係都幾靚丫....


又黎桃太郎手信.........我就冇乜興趣喇....









同場加映非常生猛嘅錦鯉...


佢地真係想跳出黎


No comments:

Post a Comment