Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(十三) - 攪乜鬼又係睇櫻花篇

出左樂園另一個口就見到一D有海景嘅食店....



不過我硬係覺得唔多會好食......同埋價錢都唔平...所以都係放棄.....


仲可以撐下船仔......



過左條橋之後......

就可以去到出晒名....黑抆抆....嘅岡山城....






日本嘅美術館我唔係冇興趣.....不過我估我冇可能睇得明..


都有一D神棍灘位.....



我地冇入城....喺外邊影完相就慢慢行番去站,大約十五分鐘左右..



沿路就會見到岡山路面電車..



點知行行下又見到櫻花......


居然有人喺室內擺盤櫻花...好特別....(呢度係岡山站地下街)


KIKI LALA: 「MELODY你又有黎同我地玩?」...

MELODY: 「我陣間收工黎搵你地.....!!」


行完景點,我地就殺埋過去倉敷.......



終於有人頂唔順.....



喺東京嘅時候,我地經常用黎充饑嘅野就係PANCAKE,呢間特別好食...推介!!


其實我都唔知點解呢個地方咁快會黎第二次,不過又俾我買到野就算你啦....


我地仲身痕買刺身上新幹線食.....夠晒出位喇....!!(不過只係一般新舛

No comments:

Post a Comment