Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(十六) - 返鄉下那有不肥的道理篇

又到左科記每次旅程必備....美食相一大堆....!!!!

其實都唔一定要食得好豪...但係呢.....我多數都係就咁走入去一間餐廳...

跟住搵個餐牌指下叫下....就發生左咁多野.....


呢個係日本版UCC!! 我一見到呢個就叫左...岩晒我呢D貪心嘅人.!!





蝦餅同埋士多啤梨都係日本小吃之中做得特別出色!!


鏡頭一轉我地上左新幹線...上車都要食架.....!!


你睇下個便當幾豐富!!!一個脫左水嘅海鮮丼...!!


但呢個就更加厲害..我只係買到LAST幾份..一買完就可以收檔...

登登登...松阪牛三文治!!


外表有D乾....但肉味好濃!!正!!


100 yen 店都有好野架....呢隻豆一流!!九蚊真係抵到冇朋友...!!


好耐冇食過杯面...!!!!呢個設計真係冇野講好可愛!!


幾足料...香港D杯面就越來越少...呢個.....真係食完之後飽都暈....


最後梗係唔少得蛋包飯.....!!!


呢個淨係睇...我真係以為係放喺門口果件陳列品....>!!


求其一間已經好好食...我真係想去一次日本橋果間所謂全個最正嘅....係唔係真係咁得...!!


加埋個甜品真係.....


尤其係近排工作真係好辛苦,一見到呢D相就真係醒晒....!!

No comments:

Post a Comment