Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(六) - 不時不食篇


人人去京都睇古蹟玩懷舊....

我呢.....一訓訓到十一點幾先慢慢爬起身.......

跟住咪搭車去京都囉........

又唔係去睇野喎係掛住食....上次覺得好正嘅蟹家.........

點去?京都站搭車往祗園落車行返轉頭就見到....




好落力介紹有咩食嘅主任哥哥......




咁上次食原隻蟹咁今次諗住照叫啦.....點知今次居然係時價........(分4至10月同其他時間)

WAITRESS姐姐仔話係7350....我初頭都嘩左一聲...(上次係4900)...

但諗一諗而家好似八五炸喎...都唔係貴左好多....(上次近10.5算)...

好俾個SET我....!!

我最喜歡之一蟹肉凍豆腐...!


我地叫左兩個SET...大火鍋料係呢個...


蟹壽司同蟹燒賣...



主角黎喇....!!毛蟹哥哥......!!

感覺D肉有D唔夠實...有少少散散地......可能就係因為唔係當造......有少少失望...



同你影幅相先.......


其他味道正常絕對將蟹道樂比下去...!!


就左呢個之外.....仲有個小火鍋SET.....


初頭都覺得有少少好似唔飽.......食完個蟹粥就夠晒喇.......


ANYWAY都非常滿足!!!!

No comments:

Post a Comment