Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(十四) - 又黎世界之山篇

食完個刺身有人仲未夠喉居然話想食雞翼.......

唉....咁我一返到酒店就開WIFI研究下梅田呢邊有冇...(因為我知千日前有....)

初頭我提議不如搭車去心齋橋食(唔想搵覺得好煩),但係女人之所以係女人就係你都真係唔合佢想點.....

影到左地圖大約知喺邊(好彩十年唔黎我都仲記得東通商店街喺HEP FIVE對面)搵左成廿分鐘有多(原來街尾尾仲要俾好多間無料案內所圍住)

仲算搵到喇....不過呢間就係正常嘅舖....好居酒屋FEEL...



之所以我話似居酒屋:

係因為D日本人真係好嘈,D本性喺呢度流晒出黎...跳晒舞咁想點,又唔怕你影佢相果度睇死....

食煙飲酒講粗口(順口啫)乜都齊,個個塊面紅到呢...你唔好理啦...但係人地渣車果個真係滴酒不沾(放車匙喺枱面好奇怪)

同埋呢係地方就自然有同胞,叫野就方便D仲可以問有冇推介....

日本居酒屋就係咁得意....



首先黎一個強硬不推介...一睇就知唔好食嘅雞軟骨..


燒池魚.....正...不過大戶屋都食到........


我覺得最好係佢....黑糖雞翼..不過偏甜不好者勿試...


另一推介雞皮!!!!!


好鬼過癮蝦沙律同埋雞串....!!


最後唔少得就係正常雞翼.....


其實咁樣就食左我四千円,事後我真係覺得有D貴.......

No comments:

Post a Comment