Sunday, March 31, 2013

復活.櫻見(七) - 第二擊@円山公園篇

呢幅相係非常非常正,我地都足足等左十幾分鐘先影到!!!



今次唔去嵐山 (其實係遲左起身唔想趕),所以就去喺蟹家對面嘅八坂神社玩下...




當然就梗係有STANDARD嘅野啦.....


又總會見到和服女子....不過今次就正喇..除左架妹..

另外仲有泰妹、台妹同埋鬼妹版嘅和服女添.....(當然唔會少左港女果份).

唔知呢兩位係唔係..易服呢.....


五百円一件好鬼貴....


祗園呢頭當然就係好多藝妓出入嘅地方...你估我會唔會去捕佢地....當然唔會.....




呢班人係唔係祈求安倍經濟見效呢??我只可以話你聽.....我係得益者其他唔會理...



行左神社終於入左公園範圍睇主菜喇......

如果真係好有閒情...其實我都真係好想飲杯啤酒欣賞下你地嘅美態.....



可惜天色只係一般.....令呢個垂櫻有少少失色.....


其實我仲想話有唔少正野食....可惜就係岩岩食飽真係食唔落....


我就覺得好正,不過就有人話唔夠粉紅所以成日話快D走.....



唔緊要啦我地轉場咯SEE YOU SOON!!!

No comments:

Post a Comment