Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (十二)- 鬆下、PLAN下篇

短短七天東京生活就咁到左尾聲,大家可能會覺得東京仲有咩可以俾我驚喜?



一件CHEESE CAKE已經說明左,其實仲有好多好多等緊你同埋我....


簡簡單單一個TEA已經可以帶俾我一小段PLEASANT MOMENT...啦........


不過東京嘅生活都係太緊迫....如果真係可以去HEA 一 HEA就好喇......


結果,我搵黎關西(喺大阪住),希望可以慢慢細味在日本的生活...


吹水咩你到番左黎.....以HEA而言我都幾開心架....起碼訓得好.....慢慢行去唔到就算...


希望大家回繼續支持小弟下一篇行程.......復活節關西行...!!


No comments:

Post a Comment