Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (九)- 東京版牛陣篇

( 近日註: 沙田已經開左香港第一家分店)

其實呢篇BLOG一個星期已經準備好,不過YAHOO BLOG成日都好似唔係好穩定。

所以大家呢一刻先見到........

上一年我就不停行街嘅事...可能大家都覺得我呢個星期都喺東京變唔出D咩花樣...

呢個當然係事實啦........咁我可以做嘅就係帶大家去掃商場嘅野食.....今次帶大家去搵東京版牛陣...

喺池袋LUMINE九樓......話明東京版牛陣就梗係食牛火鍋啦...



發生咩事?原來有人喺門口獲利回吐........商場食蕉帶一隊清潔姐姐黎清掃..十分有效率!!


大家都唔想睇嘔吐物RIGHT?咁先睇下任食有D乜先....所謂人參..其實係蘿蔔絲...另外比較特別嘅係雞肉丸


個雪櫃真係好夠凍....!!


我覺得食物都OK新鮮...大家一定唔可以走寶嘅係荵.....喺日本成百円一碗架!!


我地叫左清湯(同水嘅分別係咩呢)同埋應該係泡菜味...


菜都係真係無話可說地好食...


主角就佢地喇......我覺得豬比牛吸引一d....!!唔知係唔係成日打邊爐都食肥牛呢...


仲有就係雪糕(牛奶味)任食同埋汽水任飲....!!






我覺得普普通通啦呢餐,再食嘅話叫個平set就夠喇...!!

No comments:

Post a Comment