Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (八)- 為何十二年沒有來篇

我好記得第一次跟團得到好多唔好嘅回憶,好記得果個SAM WONG(唔係SAM KWONG XD)嘅死人導遊...





今時今日,GARDEN WALK已經俾三井食左變成佢地其中旗下一個OUTLET...得到我好同事阿SAM KWONG (唔係SAM WONG)

極力推介話海濱幕張次次都喺AGNES B都買到野.....咁咪去下囉....其實京葉線都好隔涉下....


其實AGNES B都算係相當唔錯...一萬YEN內真係有選擇...不過可能係我第一日黎所以唔心動..


其他地方就令我有少許咁多失望.....每次都有1000 YEN攤位都冇晒影..


因為所謂OUTLET價同我地香港東薈城名店倉一樣唔知個折頭去左邊.....

喂阿大佬你特左價都要萬幾二萬円,唔.........我仲乜要入黎.......


好辛苦去左另一邊諗住果邊多D男裝.......SHIT..........仲貴.....


行左個半鐘就帶住失望透嘅心情離開......

十二年後我都唔會再黎喇.........


可能都係自己哀貪心....貪勝不知輸可能就係咁.....

No comments:

Post a Comment