Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (三) - 池袋西口的路兩旁篇下

再一次證明......我都呢D成日都講自己乜乜乜CONCEPT嘅酒店冇乜好感....

好彩係我只係住兩晚......

池袋西口其實有好多酒店......但你估唔到呢一張相就有三間被迫入鏡.....

(另一間係大大隻字疑似爆房酒店物體...3500 YEN一晚....)

事情係原本我係BOOK 左B HOTEL嘅.....不過佢就係喺東口.........

但後來我CANCEL左....因為呢...佢冇浴缸...所以我就決定推個喼去對面..TOKYU STAY算...








不過今次有CHOICE...我就唔要早餐喇........


大家都可以想像到點解我會影電視先....

梗係啦,TOKYU STAY個電視好鬼多野睇...

有時又播下日版千奇百趣(叫珍百景?).....有時又有直播馬拉松比賽.....又播下最新日劇..

非常之正...真係就算聽唔明都覺得好精彩...



但係呢,TOKYU STAY嘅缺點就係唔夠實用.....個廁所就真係好大....



連浴缸都係正常酒店SIZE......



但係放喼嘅地方就...非常有限.....


不過OVERALL俾我嘅感覺就似一間三星酒店嘅........



最後我都POST埋呢D冇鬼用嘅野......


No comments:

Post a Comment