Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (六) - 東京最巨大的蛋篇

幾好天氣....哈哈......其實TOKYO DOME...東京巨蛋距離新宿(搭中央線水道橋駅)或者池袋(有樂町線後樂園駅)都係非常之近.....

不過每一次東京之行都少左佢.....



呢張相其實一想話俾大家知,TOKYO DOME係點嘅樣...同埋....其實我唔敢咁近影...

因為左下腳咪見到幾條友喺度嘅....佢地疑似炒黃牛...仲要係燶左果隻...

因為果日下晝係有KINKI KINDS嘅演唱會.....



呢度另一個名物就係穿牆過山車.....呢D野我年紀大唔多岩..........


呢個角度真係一流...好似真係撞埋去咁....

不過...其實自從好幾年前挑戰過富士急之後....都學似佢個廣告話齋...

對其他過山車冇晒興趣......



今次來的目的係......



呢度....下...乜你以為我對巨人隊有興趣.....錯晒...我係因為我對仔女同巨人隊玩合作...

我黎巡視一下業務炸XD



DOME對面就係一個尋常商場.....



另外一個CROSSOVER嘅傑作....就係去日本食韓國野...........


其實STANDARD嘅韓國餐就係呢D....一鍋二鍋嘅地獄水.......

AT LEAST係我心目中係咁先.....



不過原來可以好豐富架....海鮮餐可以有一隻蟹腳.........



雖然賣相都係咁,我亦FEEL到好似唔多正宗咁..........


始終係日本....味道一流用料亦新鮮.....


最後想提醒大家,架仔D SPICY程度係偏低....所以3,4 其實都係小辛........啫.......

No comments:

Post a Comment