Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (七)- 千奇百趣.東京篇

首先一定要介紹呢D買飛公司...........咁我地好多時PUROLAND嘅飛都會喺呢D地方買...

咁上次已經800 YEN....今次果張因為係聽日到期,價錢就更加驚人..!!!!!

(攝於新宿)



東京D舖頭嘅天氣報告方法....果幾日最高去過12度但係最低得..0度....

(攝於池袋ESOLA)


呢件事真係好搞笑......話說我冇留意原來個汽水機原來加緊汽水...(留意張相右邊)

咁我照入$同埋照襟啦......點知有隻手拿住罐野俾我.........我先知自己低B左.....

(攝於京王新宿站)


原來入去餐廳溫書已經係常識,但呢度係PUROPLAND喎....


呢D日式GOOGLE中文真係害人不淺........咩「從此不能進入」呀......


呢隻人見人愛狗仔,差唔多每一個行過嘅人都摸佢兩下.........

(攝於多犘中心一帶)


汽水機有幾千奇百趣?



本身部汽水機同埋咖啡機已經好得意....



低係其實佢係一間服裝店裡面俾客人任飲...!!!!真係好識做生意...!!(可惜我冇買野)

(攝於台場VENUS FORT)


呢部機真係冇野搵野玩....

話說佢原來想試下你殊殊嘅力量有幾高....即係射得大唔大力....

睇下可唔可以贏到電腦....哈哈哈...

(攝於台場PALETTE TOWN男廁)


有些事並唔係強國人專用.....原來紅白藍呢味野....都唔係嘅......



原來果位姐姐係SALES黎嘅...誤會一場...........



之但係呢個踎地下嘅動作.....


 就似乎唔係咁咩喇.........


另外呢東京原來越來越知道遊客生意嘅重要性.....所以而家都要成10點先收........


呢對姐妹花非常厲害,爸爸媽媽叫左成分鐘都唔識醒....JR真係咁舒服?










No comments:

Post a Comment