Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (二) - 池袋西口的路兩旁篇上

上年都同大家討論個呢個話題...

其實過年要BOOK BUDGET嘅酒店並唔係咁容易...

如果要住番METROPOLITAN果類....咁麻煩你放低千三蚊一晚(平均價,因為有兩晚要千九...)

都唔算係好貴但係....有少許咁多心有不甘...

舊年嘛就迫住用左成三千八蚊BOOK三晚TOKYU STAY..

今年就特別囉...我只係用左四千二啫.....

之但係..就要分兩間酒店....

頭兩晚我就訓池袋西口嘅SUPER HOTEL..

喺邊?佢話自己C1出口30秒.....



真係轉個彎就到......之但係C1係冇電梯....

所以提議大家由C6出.....好似感覺舒服D..

距離JR就約6分...副都心線約3分....


不過呢....佢個LOBBY唔係喺底層要上一樓....

因為我到池袋果陣未夠三點....所以要打電話上去叫佢開門....


作為一間酒店其實呢間野都算古怪事多多....

其一係D STAFF係$唔過手.....如果唔係碌CARD麻煩你自己放$$$落過找$機度....(唔記得影添)

其二就係要自己搵枕頭......我就真係試左幾個都唔多岩FEEL........

其三就係間房個PASSWORD係PRINT喺張紙上面唔係用鎖匙或者SMART CARD之類....



其三就係成日PROMOTE 自己係咩咩ECO FRIENDLY酒店..

我冇去證實但係我唔會相信你係社企囉....
搞咁多CONCEPT...想慳$$啫,下化.....





RECEPTION側近就係早餐區....



有粥有包有湯咁啦.....



味道都還可以...


不過有一樣好值得讚嘅野就係女仔客人有呢D派...

我記得有MASK、茶包、漱口水...ETC....都好實用....


走廊係咁嘅......




間房就大約14平米....佢個房嘅特點係實用...

點解....因為嘛其實有好多房都係話自己16-17平米...但係居然開唔到兩個喼

但係呢個房就好順利咁開到.....



不過電視就冇乜野睇.......唔知點解有D酒店冇乜台選.....呢方面要扣分...



呢個SETTING就好似之前道頓堀....


廁所又係之前黐線INN果種.......唔可以同時洗手同埋沖涼...



有一樣野...就好唔鍾意....

就係我知你地1000-1500打掃..

點知你知我第一日實訓得耐(話說上機之前果日有少少唔舒服,所以就好鬼好訓)

我1100準備出門口果陣....差D俾個打掃姐姐撞到....

因為佢問都唔問就衝左入黎.......你知道禮貌兩個字點寫掛......


所以...除非真係冇乜選擇....我諗我未必會再幫襯..

No comments:

Post a Comment