Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (五) - 古靈精怪.機場篇

其實用古靈精怪呢幾個字已經有俾面架喇...

有時我真係覺得面又人地比...架又一定係自己......

我舉機舉得心急得劑(事實係唔俾影相,但係我又覺得唔影唔得)...就係

有位姐姐專登舉晒紙叫人唔好企超過條黃線...同埋叫人睇清楚係唔係自己個喼....

呢一種REMINDER其實真係唔需要架囉.......




果然IN ABSENT呢D REMINDER.....D車仔又係周圍飛........



我每一次都喺香港見到呢D場面.....好趕時間咩..........



入晒去...人地見到舍喼又攞唔到...我呢幾次都要大大聲叫借過先攞到喼....

...還希望你們先用鏡子看看自己.....

No comments:

Post a Comment