Tuesday, January 01, 2013

東京九折大平賣 (一) - FANFARES VS MILES篇

本年度最後一個自由痕....瘋狂SHOP福袋之旅..

竟然爆出一個令普羅大眾如癡如醉但又令儲MILES 嘅人不知如何是好...嘅事...

就係國泰突然推出FANFARES呢個搶購...機票活動..

嘩...令我呢D一早換左機票嘅人......我唔知應唔應該用憤怒黎形容...

我唯有做一個舉動令我張機票點到FANFARES唔到.....就係東京式白痴OPEN JAW...羽田入成田走....



事實上....架飛羽田嘅機真係得一半滿......好吉下.....又從來唔做特價(FANFARES除外)

開始明白點解真係要FANFARES.....不過我一向都知羽田呢班機係唔知開黎做乜.....XD...


國際線新左幾年依然好有吸引力!!!!


呢個我係專登影......因為我試過諗野諗到入晒神...呢D無門嘅廁所又唔識得阻住我

我就..........


架機超準時1255降落羽田....CX548就係又夠早又夠平(出市區六百幾円45分鐘就可以)


其實円從來都係我嘅主要交收貨幣之一....XD

円跌到九算絕對係一大喜事...(近日已經見過八二五..)所以今次九折之旅正式展開....


歡迎大家來到東京....!!!!

No comments:

Post a Comment