Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(十五) - 後記.噴口水篇

開始跑步的初期純粹係為左減肥,呢個願望有夠單純吧...

咁我唔係弱到一個圈都跑唔完,但開始嘅時候真係二個起三個止。

到開始可以一口氣完成六公里(呢個人係唔係傻,自己跑得六公里竟然妄想跑完42.195),我問自己可以完成全馬嗎?

咁我當時其實只係五月份,我就好勇咁去報左名參加。

初時真係10K都跑唔完,真係有少少擔心,都慢慢可以10->11->12....

跟住第一次跑到15公里.......居然隻腳會痛都行唔郁...

開始上網SEARCH D資料同埋問下身邊跑過馬拉松嘅意見....

都開始好認真咁練20->25->30...一直加上去...我發現左

(1)馬拉松完全唔係淨係跑咁簡單,係同自己嘅身體及極限鬥智鬥力嘅遊戲..

我而家其實都冇足夠能力一口氣跑完全程,完全唔停嘅話我最叻果次32KM。咁我唔否認係勉強完成..係事實,所以我要身體鬥智又或者妥協先可以完成整個馬拉松。今次我大約23K已經停左,係因為我已經FEEL到左腳有好輕微抽筋,所以就拉下筋(順便休息一下)..
而且我都冇足夠儲存嘅能量,所以中途一定要飲健康飲料、食蕉蕉去補充能量...不過奈良人好熱情,中途有糖果派已經小兒科...仲有檸檬茶、紅豆沙、仲有面豉湯飯.
所以事前係要去理解自己嘅身體點樣運作,同埋飲水位呀之類...
我嘅策略好簡單,因為我嘅目標係六小時完成(一般馬拉松都有時間限制,超時就要俾人趕上車冇得再跑),所以就係留力留力留力,留到最後先放力衝線(我最後都追過成十幾人架XD)...最後雖然只係核核突突跑5小時28都算係對自己有所交代..

(2)要訓練幾耐呢...

呢個係問題非常艱深,咁我用自己經驗答就會話半年。一星期起碼練跑三次,有PLAN地加操(10%10%加)但如果真係跑完腳痛就一定要有足夠休息。
小弟嘛,我一去到20K之後就一口氣加至25..30...32...最後就係全程...。不過從來都唔係一次成功.....我就20K完成三次25K三次先試之後...
同埋我係幸運兒,真係未試過抽筋抽到跑唔到....所以真係唔知點樣去MANAGE抽筋嘅問題..

(3)咁你係唔係真係減到磅架..

唔....減左12磅...我希望可以再減多最少20....(大家可想而知我幾重XD)不過呢自從跑開步我真係發現,原來仲食多左野..咁無計啦之後我會跑完唯有唔食...

(4)有冇秘技呢...

我 咁屎有咩秘技,不過我都會贈有意想馬拉松嘅人兩句,第一就係全力以赴,少少痛苦真係一定要去面對。但係第二真係唔好勉強,跑完廿幾卅K腳痛少不免。唔好即 刻第二日又話再跑30K,起碼都休番一兩日...當然呢兩句野適用好似我呢D只係一心諗住完成嘅人啦..

3 comments:

  1. 喂,科記,想問吓你仲有練跑嗎?有没下一個馬拉松計畫? :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一直都有...岩岩跑完大阪返黎呀.....還希望可以跑埋神戶
      不過準備時間唔夠(工作時間太長),所以今次跑得唔好(兼老抽)...

      你又有練開?

      Delete
    2. ...遲左回覆不好意思.....

      Delete