Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(八) - 上半馬衝衝衝篇

起跑之前都想講句題外話,就係麻煩如果人知道有人出讓下圖工作人員嘅外套,我非常願意高價收購。




今次全馬路線係由鴻池運動場跑至大約近鉄大和西太寺站然後折返(約8公里),然後南?下至天理巿(約24公里)

再折返運動場作終點




起步點多人歡呼絕對唔出奇,但係呢個盛會嘅厲害之處一陣間就會見到.

不過起跑嘅時候真係幾凍下....大約只有五六度..




就係好多人會沿途夾道嘅鼓勵...!!咁對於我呢D無氣無力又學人玩馬拉松嘅傻佬....好有鼓舞作用...


我地一齊向前衝呀!!!!!!!!





唔知係唔係太專心喇....第一個見到嘅牌已經係6公里

頭8公里只有一上一落路算是平坦。


突然間見到有一個咁新淨又好有日本FEEL嘅建築...


哈哈哈....我從來都唔黎過奈良公園....咁可以一眼睇晒喇...



頭10公里我用了71分鐘..比起我最好時間60分鐘慢左好多.但其實因為開始有斜路...所以我都要留一留力..

始終我完全唔熟悉呢條路線..對於前路點樣我其實....事前我睇左一個blog 講關於奈良馬拉松.果位仲要係一位六十多歲嘅前輩...
佢話中段有兩條兩公里大斜路相當難頂,所以我一定要留力去應付.



十一二公里之後就開始離開巿區入民居,但絕對冇減低民眾對呢件盛事嘅熱情.



有好多人同我一樣.....一路跑一路影影影...


HARRY POTTER D FRIEND嗎.....呢度唔係霍格華茲喎...


除左GIVE ME FIVE....仲有拷打呢D竹類東東...為大家加加油..







我D時間好似有少少落後喇..108分鐘先完成15KM...





喂..又燒肉又拉面我真係入去整塊碗!!!!!




好難得呢條絕冇僅有嘅大直路....





終於黎到第一個派蕉位喇...16.6公里..我掛住食冇影度....



過左派蕉位之後..就正式上山落山之旅喇.....




同埋亦都見到A組果班人跑緊回程......




前面果度d霜都仲未溶晒.....



終於見到好靚嘅紅葉...但可能太凍嘅關係其實唔係咁多...


大件事.....我越跑越慢添......半馬竟然over 兩個半鐘.....

No comments:

Post a Comment