Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(六) - 出發再去會場篇

返工都冇咁神心啦,五點七個字答車去山旯旮咁遠<--我老婆話喎

呢D仲唔係貼錢買難受乎....




點解坐特急(仲要俾多500 YEN同埋同快速急行一樣咁快),其實我都唔知點解...唯一可以諗到嘅係...

就係可以舒舒服服食早餐喇...為左補充多D能量,我真係好日都唔會朝早食咁多野...



其實架車都有六七成滿,我估計都係去參加嘅人坐嘅......



唔記得話俾大家知,果日周圍都封晒路..所以好多人係由近鉄奈良行四個字上體育館....

如果唔係可以喺JR奈良坐巴士上....但係D時間好難就,更加驚冇位坐,所以就放棄左..


四十一公里!!!仲想大家留意一下....條路係斜架....即係話我最後一公里都要跑斜路.................


大家知唔知之前果晚係.....零度.....你睇下地下......


咁我地就要搵某一個場館去放低我D行裝.....


前面呀.....


就係呢個中央體育館....


好多人已經CHECKIN左...初頭我都諗唔到點解要咁早去個場度....


原來好多人等去廁所....九千幾個人得果幾格廁所,....初頭我都唔想排....


但係...原來去左都有好處,點解...?我冇影到出黎..但係可以話俾大家聽..


就係好多人跑到三四公里果陣走晒去排隊...條龍仲幾長下.....

No comments:

Post a Comment