Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(十一) - 感謝.一路上有你們篇

短短三DAY的行程,我除左見識日式馬拉松的威力之外,最估唔到就係...

話說最後一天,我地先係去左大丸附近果間LORETTIA食「早餐」..

其實都唔早喇成十一點幾,因為我地見到個好吸引嘅蝦包....

裡面真係一粒粒蝦架......不過就有一位幾親切嘅服務員....一直咁解釋呢個餐有D乜乜物物....

你識日文咩科生......岩喇....佢係講國語嘅...從口音聽應該係內地人....



咁當然喺食店我都經常聽到國語(無論係內地或者台灣人),不過我係第一次撞到香港人..

上次咪話說唔再幫襯本店嘅,竟然撞到真真正正嘅香港人梁生...

7

咁我梗係貫徹我八卦嘅本性...又問下佢呢又路咁...

我八卦地問左佢幾$人工呀之類...(900YEN個鐘一個星期最多做廿八個鐘日本政府規定)又或者係要讀到幾高日文先好黎之類....(佢話係N2)


講下呢到多唔多香港人呀之類...佢話唔算多..





幾長嘅「蟹柳」...!!!!


多謝梁生俾一次我地可以用廣東話噴口水嘅機會..!!


其實之前已經有BLOG友講過CROSS HOTEL OSAKA有位香港人喺度做野...

咁我好幸運又見到果位姐姐....人地姓陳嘅..

不過我就真係好耐未試過講「唔該我想CHECK OUT」...又有人同我講「麻煩你簽收」..「多謝晒....」...

真係未試過喺酒店RECEPTION同人用廣東話溝通喎.......


你地就好似喺我身邊支持我一椒,多謝!!!

No comments:

Post a Comment