Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(九) - 下半馬「行行行」篇

跑左大概23公里左右,發生左個小插曲..就係...我第一次FEEL到隻腳有少少抽抽地....

咁冇辦法我就休息左幾分鐘,拉一拉筋鬆一鬆....其實我唔係好知要點處理因為我真係從來未試過...

最後鬆完我都唔理繼續去...終於黎到第二個TURNING POINT天理市.....



呢個好日本FEEL但KEEP得好好嘅就係天理大學....!!



呢幾位其實一直都同我係差唔多步伐,我地一齊衝過去.....


呢個位好似JAM左好多人咁喎,點解呢....



真係TURN喇..!!!



原來呢度有一個好大嘅休息站,好多人都喺度休息一下...



呢度有咩食.....熱騰騰嘅紅豆沙..雖然個食感有少許古怪....(紅豆係長身同埋未煮稔),但係好好味...!!!

好窩心好感動......


有D C組都大落後囉,我走先喇....嘻嘻...!!!




仲有吉祥物同大家加加油...(註:仲要係我舉機佢即刻擺POST!!)


仲有樂隊助慶添..




其實我距離「回收」巴士只係有廿多分鐘嘅距離......呢個TURNING POINT我又重遇佢一次...

我要好好加把勁喇....


除左紅豆沙之外..沿途都唔少野食....咖啡糖..齋啡..熱檸茶...仲有最正嘅面鼓湯飯....可惜我食晒唔記得影相....

淨番10k!!!如果我keep住而家個speed就可以五個半鐘跑完....(我等左八分鐘先出發嘛)...


雖然話仲有十公里啫..但唔代表冇斜路囉....我就唔想再浪費氣力喇...

我都係一半跑一半急步...


我真係好佩服呢位哥哥.....我去果陣佢已經拉緊....而家仲喺度...!!



原來係sharp總部......


終於返到頭先大直路果個位....!!我又超前好多人....XD



最後兩公里喇....!!但係最後一段上番體育館嘅....都係斜路....



有網友話想睇衝線相,呢張好似樣喇....XD

其實我因為有留力嘅緣故,最後我真係用快跑衝過去架...




終於都完成左人生第一個全馬拉松...!!!


我最後都跑嬴左800個人(男子組)...哈哈哈.....

No comments:

Post a Comment