Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(二) - 我們的溫泉酒店篇

記得好耐之前,唔知邊個8玩大踢爆話九成嘅箱根溫泉酒店都係俾熱水過大家當溫泉....

我覺得唔係問題嘅,因為我不嬲都覺得溫泉旅館係高(無論係錢同埋時間)消費活動..

所以大阪嘅CROSS HOTEL 絕對係我見過最好嘅代替品.....

首先同大家再講一次佢嘅LOCATION:
(今次應該俾上次準確...)

御堂筋線心齋橋站(近大丸出口)12分
御堂筋線難波站(B14出口)5分 (所以佢其實係近難波少少)
最重要的...南海難波站(連接關西機場)12分
道頓堀...30秒應該都可以喇......


(網上圖片)


呢個酒店其實係主打型格又或者你可以話係精品...



好似有D陰陰沉沉咁...唔.....唔知係唔係..

我印象中呢間酒店係有大執過.......想遮住D野掛......





都唔算細有22平米......


呢個就係主角...懶係溫泉式嘅淋浴設備,不過依然都係咁舒服...


廁所特大就係呢間酒店嘅特色.....比較少見有水送.

另外仲有浴鹽同埋歐舒丹嘅護膚品送..

不過唔好理個櫃底D野喇.....XD



不過呢都提醒一下大家,日本呀南韓D酒店有時會開定暖氣俾你...但係我估九成香港人應該唔係好受得

因為間房真係會焗到有少少抖唔到氣,最快捷嘅方法係....立即開窗..(當然要調節番個暖風機...)


張床好舒服都係佢嘅賣點..!!!


不過呢幾年下來,CROSS HOTEL嘅價錢都UPGRADE左唔少...

當年九百唔使,而家就要千三蚊一晚...(大家唔好幫我計當日我果間UPGRADED左嘅房喇...)


可能YEN回番少少喇已經,而家BOOKED都可以抵番少少....所以大家不妨再考慮下佢...

真心話一則,我又有幾何真係可以返鄉下HEA....如果係..我一定會大字標題寫:「科記HEA遊XXXX」

呢D我希望不久嘅將來有機會發生...

No comments:

Post a Comment