Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(十三) - OUTLET又來了篇

晨早起身,飲個早茶先...


本來都係諗住周圍行下啦...之但係條心齋橋我今年都行左三次....

所以都要諗下新地方....咁最後都係要諗OUTLET,咁RINKU TOWN(佢有個中文名叫臨空城)呢度存在左咁耐...

一於殺過去....!!!

(網上圖片)


一貫OUTLET嘅風格....



但係我呢排先知原來OUTLET係有兩個BRAND...

一個係三井另一個就係RINKU TOWN呢個PREIMUM OUTLET..


外表其實係完全睇唔出有咩分別..



呢條就係行到我死死下嘅樓梯......你知啦我岩岩跑完隻腳好痛行到好似機械人咁...


呢個就係長期都有1000 YEN件衫同裙嘅舖頭,係咩名..?得閒自己黎睇下啦XD.....

可以俾個提示大家...係日本牌子香港都有SHOP...


最後我都放低唔少...因為佢有一個令人好心動嘅牌子....做緊七折.....!!!

但又係唔係每一個OUTLET都咁正呢...?唔係囉.........

No comments:

Post a Comment