Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(四) - 美食盡在阪急三番街篇

我地就坐巴士黎到JR奈良轉番去梅田,咁就可以慳番轉車時間。

但係我係有少少估唔到係竟然貴過轉御堂筋線...



奈良縣依我所見真係冇乜高樓大廈,非常古色古香...同我上次去三重果邊一樣...


呢個EVENT好多本地人SUPPORT,又有人舉晒牌咁話俾你知會場喺邊..


行克梅田地下街大迷宮之後,我地就去左阪急三番街食下野咁...

不過阪急三番街B2果層食街真係.....多野食到暈....(好耐)之前介紹過幾層饅魚飯江戶川...

http://www.h-sanbangai.com/

不過亦都好多人,咁岩有間有兩個位我地就入左去。

係食刺身飯的....可以免費添飯同埋面鼓湯..



就係呢間乜乜家,佢個位非常近KIDDY LAND......點解我地吸左去...


就係因為佢地囉......呢個SET有蒸蛋、大中小拖羅同埋面鼓湯....


仲有係非常厚切添.....仲要只係1280 YEN.....仲要出奇地新鮮......只係命都俾你攞嘛..


雖然我成日有FD話,野食梗係北海道好又平又靚,係你岩............

邊得閒同你計較咁多丫....

No comments:

Post a Comment