Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(七) - 在起跑線上篇

條龍好似清極都清唔完...咁諗住我又唔係好急.........咁我都係入去擺低D野先....



用成個體育館黎擺野.....!!!




途中遇到聖誕老人......


咁我呢D外國人呢...大部分唔係超細NUMBER(招待選手),就係我呢D跑得勁慢嘅5個NUMBER選手..

你睇下山頂果度......其實有好多人係就地換衫......


越來越多人CHECKIN左D野...其實個袋嘅質地好似垃圾袋....


其實我都係唔係好明點解有咁多人咁鍾意走去扮聖誕老人...


終於我都係決定去一去...一等就等左四個字.......



點解...你睇下條龍...我終於都搵到一個地方男人條廁所隊係長D....原來係喺馬拉松場地...(男女參加者為8:2)..


殊殊完已經八點八個字,咁我地係要搭九入去,如果唔係就會等所有人走晒你先可以跑....

同埋會係根據你報嘅完成時間分A-H組,咁我呢D根本連RECORD都冇梗係俾人掟去最後啦....

咁如上圖,呢位人兄應該係跑過5個鐘內所以係F...我就梗係最慢嘅H啦..


我一定可以跑完...等我陣間衝線啦...!!!!!


原來真係好多人鍾意著晒成套架生跑.....之後我仲見到護士同埋LORITTA添..


呢位人兄....真係諗住朦晒眼嘅大佬扮晒野跑H...我知佢係4粒鐘內跑完....


好多人問我點解我張CERT有兩個時間,咁大家都知呢件事成萬人參加

咁都要D時間過起點嘅....我就等左足足八大分鐘先過喇....


蝕左足足八分鐘仲唔快D....六個鐘要跑完如果唔係要上巴士架...

No comments:

Post a Comment