Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(一) - 一開始已有祝福篇

從標題可見,大家可以知道.........

小弟終於都搵到一個新花式去旅行喇.....哈哈哈哈....

首先係咁2解釋一下..初馬者,第一次正式參加馬拉松也。

可惜嘅係,內子嘅年假已經被小弟掃得九九十十,所以只可以去三日二夜,前後得果六十五個鐘<--唔使計得咁盡掛..

雖然大家可能以為小弟坐凌晨機經驗豐富,應該無問題掛....

事實上次已經中左蕉全程訓唔著,不過今次我覺得自己真係幸運兒....

可能果個星期工作太忙...所以一直都訓得唔好....又或者係咁...星期五果日已經攰到死死下....

一放工執一執完野....

(1)收到短信話班機DELAY40分....(2)原本諗住早D機場....就可以慳番....

結果我就即刻....上床一訓就係兩個幾鐘.....搞到成十二點半先起身....一點八先到機場....

跟住上到機睇睇下「聽風者」...悶到訓埋........結果我前後訓左四個鐘。果日係有D眼訓但起碼都叫做思路清晰



兩款飛機餐都不過不失....夠味唔難食...


空姐話嘅「豬肉飯」竟然係咕嚕肉.......


去埋個殊殊就直上RAPIT南海空港線特急....有人話500 YEN坐特急呃錢,喺香港我會好介意

但返鄉下我就冇所謂,訓都訓得舒服D..



不過....果幾日大阪真係好鬼凍....我都唔明...點解小弟每一次去大阪都咁凍....全程冇一刻高過八度...


我回程都係坐佢.....唔知點解回程只係收1100 YEN....我又賺左喇...

No comments:

Post a Comment