Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(五) - 是夜早休篇

其實返鄉下,唔計上一次昏迷唔識醒之外...都好少話會一早訓。

原因係行到八點八點半..食野九點半之後

仲要躝下FAMILY MART LAWSON夜收一百円店...

唔夠喉去埋激安唐吉訶德....先捨得慢慢爬番酒店...

今次唔同喇...我鐵定九點訓覺,所以七點就去食飯..

你睇下我又影心齋橋悶唔悶死你...XD



開始有D聖誕氣氛喇....有個題外話,話說五點幾果陣我常買杯咖啡飲下..

點知STARBUCKS..EXCELISOR....乜乜物物COFFEE SHOP都排晒長龍,結果我咪慳番囉..喂喂喂

使唔使咁多人呀大佬..


連食野我都唔敢食D咩野,雖然金龍都係好多油,但係都叫做有飯(要食多D飯補充同埋儲存碳水化合物先有力跑)...

同埋自己個肚見識過好多次,所以我都搵左佢黎食..900 YEN嘅晚餐又相當巳飽飽算係咁啦...


冇辦法喇雖然唔算好眼訓但係始終都要充足精神,你睇下我...第二朝要六點七上車呀....(返工都冇咁神心)

你計埋果一個鐘時差,我四點九個字已經起左身....不過我都算做僅僅訓到八個鐘....

No comments:

Post a Comment