Saturday, December 08, 2012

我的初馬.奈良(三) - 奈良馬拉松會場篇

其實我係從來都冇去過奈良,所以搵奈良去跑馬拉松係有少少古怪XD

首先帶大家去會場先,咁由難波去奈良就一係JR一係近鉄啦

當然近鉄嘅快速急行就係首選,三十八分鐘就可以..如果JR坐大和路快速嘅話就要50分鐘。

無論係去景點或者去我陣間報到嘅鴻池運動場都好遠吓....

原本我已經諗好點去,不過一出閘....

已經有好多指路人(我唔知佢係唔係義工),可惜嘅未有能力同佢地好好溝通。



果然係奈良嘅其中一件盛事.......不過我...更加想擁有佢地果件風褸....


咁出左地鉄站之後....咦........


沿路都會有佢地為你指下口路....


不過當然啦,我一早已經熟讀地圖....果然點行都係....行番出大路...

咁大約要20分鐘步程就會到達鴻池陸上競技場...


咁就當然分左好多個區等D選手可以PICKUP D 號碼布紀念品之類...而我呢...



原來我喺呢邊......外國人條隊....好明顯係叫做無人....

俾大家幾個好有趣嘅統計:

報左名玩全馬: 11,406人
有幾多外國人(唔係住喺日本)參加: 52人
最多外國人參加地區: 登登登...!!香港!!!! 24人,呢個數目比山陰/九州(福岡除外)/東北同埋沖繩都要多!!!!!

可見香港人對馬拉松嘅熱情!!




喺對面就有人喺到SELL D 按摩膏之類....


我見佢SELL得呁落力我就買左....點知出面藥房賣平100 YEN.....






咁會場出面呢仲有一個EXPO嘅地方,咁就有.....



首先有個FULL COURSE嘅圖....42.195公里!!!

有個演講台+頒獎台...



當然啦你諗下所謂EXPO就同我地平時年宵市場果D野差唔多....首先係紀念品舖...

本來我真係好想大手購入,不過.....

成千五円塊毛巾我就放棄左....有個標誌嘅燒餅都成三百円一塊...


另外就係攪到周圍好香嘅熟食檔...!!!!!主要係D飽肚野如拉面燒餅章魚燒之類....



另外就係奈良縣其他市嘅宣傳檔.....比較值得留意就係天理市因為我都有成個鐘時間踏足佢地...


另外就係印有LOGO嘅衫....


最好我買左呢一款....尚算合理的2200YEN....!!

咁睇完我地就搭巴士番JR奈良轉車去大阪站,梅田是也..


如果大家都呢個EVENT有興趣,可以去:
http://www.nara-marathon.jp/

No comments:

Post a Comment