Saturday, October 13, 2012

樂桃兩天夢幻行(三) - 重遇神戶STEAK LAND篇

三宮有兩寶,一就係三宮嘅步行街..二係周街都有得食嘅神戶牛!!!!

好好好耐之前,我地post過有關嘅圖片。不過我都真係差唔多四年冇食過,steak land我黎喇....!!

http://steakland.jp/

(呢個係網上圖片)


咁我地今次叫左兩個set,一個lunch set一個係普通的。

咁有沙律、湯同埋兩款醬汁送.....





另外都有牛角包(好好味的)又或者靚仔一個....



大家知唔知邊個2980邊個係5980呢?



首先會煎菇菇類俾你...





跟住就係平平地果塊....


另外呢...師傅會將肥果一部分切落黎陣間炒芽菜....



差不多完成喇.....我地話要medium...好彩師傅知我講乜...



你又知唔知邊塊係貴邊塊係平呢....





最後仲有炒菜呢....(不過呢個係雙份因為有人唔食....)



好滿足呀好好味.......!!!

No comments:

Post a Comment