Saturday, October 13, 2012

樂桃兩天夢幻行(七) - 美觀地區美不美篇上

喺進入美觀地區之前,我想話其實我個人眼光真係幾好架..

其實好幾年前,JR WEST 好多好多年前已經搵左仲間由紀惠幫佢地宣傳廣島同埋岡山地區嘅旅遊熱點

而本人呢,早喺「神啊請給我XXXXX」(即係金城武同埋深田恭子做果套),已經FEEL到佢會紅到今日架喇......

大家係唔係覺得......XD



廢話講完,係時候謂番倉敷..




行行下突然間見到.....



你認為我會覺得呢舊係乜.....我實情都冇去考究,只係知道.....




唔通......我都想像唔到..




呢間就係中行「中國銀行」喇....不過佢唔係3988.....中國係日本嘅中間咁解呀....


呢間拉面舖好特別,D坐位笠晒牛仔布...


呢間手信舖勁喇...


入面有個少少鬼太郎展館...唔想去境港就喺呢度頂住先...


爸爸鐘幾得意.


仲有其他野不過相當貴下..


另外一間好有特色手信舖,大部分野都係MADE IN JAPAN,同埋好LOGON FEEL...所以係超貴不過幾靚..




另外仲有...十萬YEN一套牛仔布西裝!!! 我打左幾下手指模確實係好軟熟...


茶檔,好可惜內子不好呢味,所以影左相就閃..








有主菜未呀.....快喇快喇下篇.....


No comments:

Post a Comment