Saturday, October 13, 2012

樂桃兩天夢幻行(一) - 試坐PEACH篇

 一早已經BOOKED嘅行程再加埋個名古屋之旅.......就預左好快俾人話....乜你又返鄉下呀....

原本呢個行程我係諗住去奈良行下,點不知最後都係決定唔去....

死喇....咁呢兩日做咩好呢...



初初我想叫呢個TRIP做迷幻行....因為呢兩日極度冇精神超眼訓....

咁費事咁核突先叫番夢幻..

試新野都想俾小小資料大家:

咁其實而家BOOKED機票酒店都好少話經旅行社,其一係價錢近乎冇分別(分分鐘仲貴D,我都真係唔明點解)。

其二如果大家有留意的話,旅行社D STAFF其實都幾唔PROFESSIONAL。

RIGHT NOW我都只會好偶然去東瀛遊買酒店房,因為佢地真係可以將某D酒店嘅房買起晒.

咁個價就真係平過日本官網同埋訂酒店網頁好多...

咁如果BOOK 樂桃嘅飛就首先去...

http://www.flypeach.com/tw/home.aspx

咁因為佢係廉航嘅關係,所以價錢就比較國泰平,同埋冇日數嘅限制(如果大家有留意,PACKAGE嘅機票好多時係MINIMUM STAY兩日同埋最多七日)

坐PEACH加埋佢嘅航班時間,如果你有能力嘅話就變相可以即日來回..而且仲唔收燃油附加費...

而家PEACH票價做到最平係:

698X2 + 313 = 1709

而國泰平到盡都可能要2800連稅..


亦因為佢係廉航嘅關係,飛機上係乜到要$,毛巾都要買架..食嘅飲嘅就更加啦....

寄倉行李都要嘅...佢有一隻價錢叫HAPPY PEACH PLUS就可以包寄倉行李同埋可以改日子嘅價位...亦可以指定坐位...

不過如果要坐有加長位嘅話就要再加128蚊.....我就強烈建議大家加,因為可以感受一下所謂國泰PREMIUM ECON係咩料子...

但係坐國泰就要加60%嘅票價...呢度百三蚊....其實都幾抵..




咁樂桃用嘅機係A320(即係兩邊每邊三庭位果隻),聽講仲要係國產....

我指係我地偉大嘅祖國....天津製.....我對天津栗子好似興趣大D...

空姐姐姐呀~~




咁我就坐第一日行嘅加長位..對幾舒服架坐得.....





空姐姐姐係全部起用日本人.......



空姐好搞笑地幫我地绑個袋喺位.....袋呀袋你都有得坐.....



可能係坐得舒服嘅關係,我地都訓左個幾鐘好準時(五點半)去到關西空港....



OVERALL我都覺得係可以嘅,除左一貫A320有少少唔夠定,同埋冇機上娛樂之外,其實都還可以。

No comments:

Post a Comment