Saturday, October 13, 2012

樂桃兩天夢幻行(五) - 昏迷於道頓堀酒店篇

其實今個旅程都係諗住慳慳地過黎睇下野.....所以酒店都搵左七百蚊一晚嘅道頓堀酒店...

後期我先知,道頓堀酒店原來係大阪酒店十大,更加係BUDGET HOTEL之選。

非常靠近難波站(大約三分)...亦係我地選中佢嘅原因...



呢個房號真係........


廁所設備OK啦.....


我覺得個房雖然都係叫做12平米,但係比其他實用..因為冇左走廊位...反而SUNSHINE CITY 16.6平米感覺同佢差不多大...

當然又或者因為我地根本冇喼...


道頓堀酒店係有免費WIFI的....同埋有免費水兩支....女士們仲有免費嘅SHISEIDO護膚品送


張床舒唔舒服?我一訓就係十四個鐘..........(之前果晚七點幾訓到第二朝九點)


原本七點後嘅行程就無晒咯.....唯有帶大家去第二日嘅行程....

No comments:

Post a Comment