Saturday, October 13, 2012

樂桃兩天夢幻行(四) - 我想我不會再來鳥篇

食完個STEAK LAND就行左三宮步行街(即係大家見到0101果度),行晒之後呢.....我地回到心齋橋...



風暴過後,心齋橋梗係人來人往啦..行到成個人攰晒.....


咁我地就坐在喺蟹道樂本店諗住食番餐好....



但我忘記左一件事...我記得曾經同大家講過...我其實唔係好鍾意食蟹道樂...


事緣起..原來果幾次都係食道頓堀本店(即係好大隻蟹果間)出事的...D野唔新鮮招呼比較差兩樣都齊....



今次D阿毛招呼又係衰衰格格咁.....超級趕時間又驚死我地食得慢D野係咁上.....


如果真係要再食蟹,我諗呢間我一定唔會再考慮。


大家如果要食蟹嘅話,蟹道樂雖然比其他貴,但係都還可以除左不要幫襯道頓堀本店就係喇....

No comments:

Post a Comment