Saturday, October 13, 2012

樂桃兩天夢幻行(二) - 神戶商場大地震篇

一落到機之後就已經夠晒夢幻喇..其實可能係學內子話齋...

就係因為今次冇乜野買冇乜焦點所以個人就勁攰<--此話究竟咩道理大概只有女孩子們才會明白。

anyway...我地落機之後就去左買kansai wide area pass。

我其實幾欣賞呢個pass,如果你想玩盡果幾個area嘅話(和歌山、岡山、城崎溫泉同埋敦賀加少少$可以去埋天橋立)

真係可以7000 yen搞掂好鬼抵....咁來回岡山都已經over 10000 yen,咁所以7000 yen我都好願意俾..


咁買完我地就去坐關空快速,再轉車去神戶站。短短個多鐘車程,我地都訓到不醒人事....




慢慢死下死下去神戶站都係九點(按:因為我頭先由大阪站坐普通來...點知原來都係40分鐘....),所以去左excelsior caffe食左個蝦包...

順便瞌一瞌.....excelsior係一個好地方啦當然....詳看...

東京.初遇 (五) - 睡覺好地方?篇

http://blog.yahoo.com/fcky/articles/647619



曾經同大家提及過,大阪嘅物價比東京低一點....但係我印象之中喺東京做100 yen店都應該有1000 yen個鐘

點解呢度得750 咁少嘅....有d唔妥...



咁我地嘗試去canal garden了解一下....明左...成個阪急百貨同埋comme ca store都完全執晒.....成個商場近乎完全..



唉.....天氣幾好得補唔番......mosaic呢邊嘅手信舖就冇乜事....



呢個蛇形電梯好過癮..



唉...我地唯有帶住失望嘅心情回到三宮...

No comments:

Post a Comment