Saturday, October 13, 2012

樂桃兩天夢幻行(九) - OUTLET重新定位篇

行大約十五分鐘,我地返到另一個現實,就係日本最多嘅景點.....商場..



我地先先入左一個叫做ARIO嘅商場,佢係黐住北口嘅...


食個LUNCH先,今次又係食烏冬..


我就食凍佢就食熱....唔差過上次喺SKYTREE食果間...好味...!!



所以炸物都好脆...



雖然我覺得有少少多鬼餘,但係呢個取杯嘅方法都幾貼心的....



大FOOD COURT被利用做溫習室已經唔係新鮮事.....


星期日嘅特備節目...



連接OUTLET同埋商場仔有個幾大嘅戶外活動空間..



真係好值得香港借鏡,雖然話香港地少人多。都好需要呢種地方好比大家有一個RELAX嘅地方

如果到到都起到好似將軍澳站咁真係冇眼睇..



咁岡山後樂園個行程就變左做岡山倉敷三井OUTLET...倉敷站北口五分

三井旗下商場最巴閉嘅地方,就係年中無休!!!所以大家如果12/31同埋1/1 要搵地方哩.....請向三井不動產聯絡。



都係一般OUTLET商場咁,不過小弟同內子都執到少少野...

以往我地唔多去OUTLET因為好多時都係一D外國名牌嘅散貨場..

但係今次之後...我地都會多多留意一下...哈哈..



都值得推介俾大家嘅....如果景點行晒就可以黎一黎呢度飲杯咖啡SHOP一SHOP都不錯...

No comments:

Post a Comment