Saturday, October 13, 2012

樂桃兩天夢幻行(八) - 美觀地區美不美篇下

附近仲有一個咩IVY SQUARE嘅東西...



有D檔口....可以學整蠟燭










類面仲有個演奏廳,不過奏D歌有D古怪....


一大幅綠油油嘅畫面。有人話新界都有好多綠色野,但係我日日對住就可以話個分別俾你聽...

就係日本MANAGE 呢D綠色野好好,香港果D...D色一躂躂.....






再入就係好似酒店..(唔係好SURE)...


對面就有個音樂RELATED嘅SHOP....


唔知點解,日本呢D野賣得好貴.....我地好多抱住一個心態就係...影左就當擁有XD













行前多一個街口,終於見到主菜喇......美觀地區嘅河兩岸.....


其實倉敷我想黎好耐架喇...因為.....


就係因為好多年前有套旅遊節目「好友移城」(跟住就俾位好BLOG友變做「壞」)...

第一集就係林保怡黎到倉敷....



好可惜嘅係我地因為下一個節目,而犧牲左岡山後樂園...唔緊要啦呢D機會大擺...


講番倉敷,我覺得呢度感覺好優閒,好舒服。可以坐喺度飲杯野,睇下撐船仔幾好FEEL..



有人話車,呢度好似蘇州咁之麻..係我唔否認



但係我諗呢度應該乾淨得多同埋我可以亂咁食野XD


BTW,其實呢頭唔係好大,我覺得慢慢行已經可以..



入面有個畫展,我好羨慕點解人地可以畫得咁靚..















好舒服行完之後,我地就離開呢個時空停頓嘅地方,回到我地嘅現實...

No comments:

Post a Comment