Saturday, August 31, 2013

漫活東京(四) - 邊個跟住尾?篇

KIKILALA; 「答案就係我地兩個BB!!!!!!」.......

科(暈左):「BB你地點呀又有咩好介紹」

LALA: 「PAPAPAPAP..我個新造型靚唔靚呀~~~~」

科:「靚~~~~~有咩新花款呀家姐?」



KIKI: 「細佬呢細佬呢......」

科: 「(無奈地)靚........你兩姐弟攪乜鬼呀」


話說涉谷有個新商場開幕叫SHIN Q'S, 喺宮益坂果邊(八公口)嘅另一邊...

男士不要抱任何期望,除左食之外....冇.男.人.野.........


唔知係唔係因為咁..所以就搵我兩隻小鬼去贈慶下.......


不過其實我真係好鍾意呢一個SERIES,因為我從來都覺得越多外色彩就越靚 (當然就唔好太誇)


因為去果日係第一日開賣,所以D野好齊下......仲去埋TAX REFUND COUNTER「套現」添.....



講開套現呢兩個字係我兩個古怪FRIEND諗出黎,大家千祈唔好學...

話說買野就梗係碌CARD賺埋D里數架......

咁大家都知買野夠10001YEN就可以有TAX REFUND......

咁買夠數就有$落袋囉...<--呢D咪就係自欺自人囉....

ANYWAY啦真係好正.......都真係買到套現.......

DSC06297

除左呢樣.......件衫就真係麻麻.....

1 comment:

  1. TS 呢個七彩造型我都好喜歡架 ! 充滿神秘色彩,好魔幻,唔洗次次都係粉紅色咁悶嘛

    ReplyDelete