Saturday, August 31, 2013

漫活東京(六) - 銀座的天空篇

唔知點解想食午餐(註:有人想食),我地就入左呢度喇.....池袋PARCO 嘅OMS 專食蛋包飯....



今次我地仲坐得好近廚房..可以睇住個師傅整....佢係一張張枱嘅單去整...牛肉蛋包飯冇咩特別丫....


之但係呢個有幾粒蟹肉的....蛋包飯竟然係用堅蟹肉...!!!


跟住就喺度做埋D低能野.......



然後就係例牌PARCO-->SANRIO GIFT GATE-->SUNSHINE CITY......


呢三個地方加埋都冇十樣男人野....我就會行宮城物產中心-->DOUTOR COFFEE飲下午茶...


呢張相同之前有咩分別,除左想話俾大家聽焦糖南瓜批好食之外

我終於發現自己個死人電話套攪到D相側邊BLUR左.......


然後就搭有樂町線去銀座...突然發現原來果日個天好靚.......



呢張唔得啦......同埋原來都仲未係好熱....(過幾日你就知咩係真真真正嘅熱....)


雖然D曝光好鬼屎 (我得強調我影相好麻麻),但係我就影左幾個幾特別嘅圖案.....


一個...似唔似對面海果條龍......哈哈......


兩個....似唔似一隻奔跑(著草?)中嘅狗仔

(其實係似D煙鏟噴出黎果D煙.....)






No comments:

Post a Comment