Saturday, August 31, 2013

漫活東京(五) - 日圓高/低企篇

YEN終於跌到大家流晒口水嘅LEVEL....

再加上呢D 乜乜DAYS BARGAIN.......簡直就係PERFECT MATCH......對於好多人黎講....

但係我就真係...冇乜大感覺.....唔知點解....

當然唔係我好有$$,只係希望買到野食得開心.....

買唔到野(就好似今次咁),你六算又關我咩事呢....十算我買到爆喼我一樣係咁開心....

返鄉下預左使$$,今次係我近幾年使我最少$嘅一次.....哈哈...



但係食方面就真係好好好可以滿足到我.....因為以前我多數只會叫7000-8000 YEN SET...今次就唔客氣啦....


因為今次坐喫煙席....所以就見到好靚蟹蟹煙灰缸......同埋都想介紹下蟹道樂名物之一....好好味嘅醋..


隻長腳蟹真係瘦左少少.......


其他野都係咁啦........呢個燒蟹竟然over左.....


呢個set就係乜都有得食.......除左....


最特別就係蟹粥,以前係就咁跟set今次係散叫.....足料好多呢....(貴1000yen不過....)


一個充滿蟹的地方,至少可以提供一個願望俾我....就係食喇.....

No comments:

Post a Comment