Saturday, August 31, 2013

漫活東京(七) - 我在台場的日子篇

台場這個地方說過很多次很多次了,還剩下甚麼剩餘物資?

第一,我其實對這個地方真係已經冇咩期待。...除左KIDDY LAND.....因為仲有D大細佬玩具玩......



KIDDY LAND隔離仲有一家唔知點解每一次都會幫襯嘅班戟檔......


今次仲有夕張蜜瓜味添....


不過當我就快悶死我突然見到........八十年代機舖!!!!!!!!!!!!!!

呢度就係台場一丁目商店街...每一次我都會入黎行下.....好多「古蹟」睇


以前五毫子一舖.....而家100YEN一舖...足足升值左1500%!!!

不過我一樣玩得盡情....


跟住仲要俾人偷影.........結果我打左九萬幾分....


第三嘛......全海景和幸.....


一百蚊多D(YEN跌左嘛),....超級超值.....


飯我就唔添喇.....


最經典都仲係任飲蜆仔面鼓湯....一人三碗...!!!!!!!

有人仲叫我唔好咁心急影相...我一影完D STAFF即刻衝過黎收.....

No comments:

Post a Comment