Sunday, October 20, 2013

漫活東京(十) - 又再一次迷失上野駅篇下

頭先果D只係一部分....雖然我好記得東京站更加多野買...

但吸引力同埋吸血力,我覺得上野站高少少囉.....


救命.........又係俾$嘅時間........山手線...但又俾左人.
隼同埋疾風號!! 我買HAYABUSA算喇...
你想走?難喇....又有野要俾錢..........蘋果乾......
好罕有地無得試食...我地做人好積極嘅...俾$買包黎試.....好正!!
原來係青森食品節.......
仲想PROMOTE埋福井.....等你新幹線開通先啦....
都.......俾左成三千幾円....買左五包萍果乾同埋.....
仲有係八戶名物...其實我唔知叫咩名.....煎餅卦......
走到喇......總知唔走喇.....38度.....傻架.....
...

5 comments:

  1. 嘩,好彩依家先睇到。。。兩部新幹線,4部JR,返香港實爭崩頭 ^0^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢D事好易解決啫......每樣兩SET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
  2. 道道都賣熊貓嘢嘅?哎~日本咁多精美嘢,邊買得晒。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我其實都冇去FIND OUT咩事.....會唔會係關上野動物園事呢.....
      總知果幾日周街都係啦................

      Delete
  3. 我最愛o既青森蘋果乾呀 ~~~ 係咪因為食品節先有架 ? 仲以為東京都有得賣就方便好多了

    ReplyDelete