Sunday, December 01, 2013

漫活東京(十一) - 又睇下日本樓篇

香港家陣股樓齊飛,大家有冇興趣去下海外投資呢?

我冇佣架....之不過想大家睇下究竟家陣D日本樓價同埋投資回報率係點啫...?

不過我估大家都係睇完都係唔知點架喇.....包括小弟都係咁諗....

根據財經透視嘅講法,新新地嘅樓淨回報大約5-6%,而舊樓可以多過10%。

睇落 好似好吸引下喎,我果日睇過台灣人開嘅地產AGENT都係咁講.....
 






睇完喇...唔明...?算啦,我都係因為等食先咁啫....




有趣嘅事情係都有架.....因為每次去日本都會一次機會講國語...好奇怪...





今次嘛...就係因為有個台灣人問我野而講.....

不過呢雖然無敵家喺香港人心目中有一定地位....


不過小弟已經搵到佢嘅代替品喇哈哈....













一個鐘八十幾蚊其實唔係好多架炸....一蘭有成百銀架XD





等位果陣都有娛樂架...你睇佢地幾齊心..!!








6 comments:

  1. 日本樓我有興趣架 ! 只係冇錢o者 …… 但其實唔係日本人,可唔可以在日本買樓o既呢 ?!

    ReplyDelete
  2. Wish you a Merry X’mas !!!

    ˚ ˛* ˛° .˛*.˛°˛.*★* Happy *★* 。*˛.
    ˛°_██_*.。*./ .˛* .˛New Year。.˛.*.★ Merry X”mas★ 。*
    ˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫*˛. * ˛_Π_____. To Everyone ˛* ˛*
    .°( . • . ) ˛°./• ‘♫ ’ •.˛*./______/~\*. ˛*.。˛* ˛. *。
    *(…’•’.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ *

    聖誕快樂 ! Merry X’mas !!

    ReplyDelete
  3. 您好

    祝時時開開心心去旅行1
    新年進步!馬年順利 !(^+^)

    ReplyDelete
  4. 科記科記:恭喜發財.身體健康,好耐都冇出post啦!不要玩失踪快快浦頭呀!

    ReplyDelete
  5. 科記你好,

    首先祝你新年快樂, 馬上得意! : )

    SeeWide特搜網是一個全新互動生活分享平台,集齊各地遊山玩水好去處及講玩講食,讓大家分享不同生活體驗

    你的網誌十分切合我們網站的主題,內容及相片也很有質素,請問可否讓我們轉載網誌內的相片及內容?(會注明出處及不作改動)

    我們的目的,是盡力網羅優質的相片及內容,建立一個講玩講生活的平台,並分享給一眾志同道合的網友

    希望你能成為我們平台的一份子,助我們更有效地集結不同好玩好食之處!

    另外,我們設有「稿費」制度,文章獲得本地瀏覽量,即可兌換稿費!

    迎新推廣,每100本地瀏覽量,可獲高達HK$1稿費;我們亦可以你的名義,將稿費捐到香港宣明會,或你指定的慈善機構
    詳情可參閱:http://www.seewide.com/space.php?do=help&essay_id=22#001
    如有任何查詢, 歡迎電郵至: info@seewide.com

    ReplyDelete
  6. 好耐無見啦, 咁快又一年
    祝聖誕快樂, 新年進步!!!

    ReplyDelete