Tuesday, October 01, 2013

漫活東京(九) - 又再一次迷失上野駅篇上

終於都捨得動手寫第九篇......

原因不外乎得一個....我懶......亦都....冇乜特別原因...

不過為左唔好過後俾其他BLOG友...我都係努力D

我相信有一種錯除左坐開港島線嘅朋友會小犯D之外..其他人都好大機會會出事....就係出錯窿(EXIT是也)..因為喺香港D EXIT多數都喺十步八步範圍,但係如果你出錯上野駅呢D月台都幾十個站.......................
原本我係一心去0101辦貨的........點知...........上錯左去公園口個窿..


然後就開始左呢個唔對勁之旅........就係我對仔女嘅FRIEND阿馬大哥..

然後就係我地祖國D國寶朋友.........

又真係印製得幾精美....

已經開始俾D手信攪到迷晒路..仲有好正嘅夕張蜜瓜糖...


然後就係......靚女職員加上....

清甜桃汁.........夠未呢.......

雖然我已經冇眼睇喇....但係仲有........

LUNCH壽司添......



980 YEN十二件加面鼓湯!!問你死未......

仲可以追加.......!!!!

當然水準只係普普通通..........

亦都比較少見嘅燈影魚生(鬼死咁薄)......

不過都仲算係OK啦...............



10 comments:

  1. 我試過上野站去京成站出錯口, 拎住行李無電梯搭, 行樓梯行餐死.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ....所以我老婆死都唔肯回程坐京成........!!!!!(就算喺日暮里轉都SAY NO)

      Delete
  2. Replies
    1. 好奇怪每一次有人留言都係咁..........................

      Delete
    2. 科記呢個Blog都幾似D雙門跑車,自動拒絕路人留言。。。哈哈^0^

      Delete
    3. 呢件事: 唔.會.再.發.生!!!!!!!!!!!!!!!!!!XDDDDDDDDDDDDDDDDD

      Delete
  3. 科記 您好
    抱歉好耐無連絡!
    我唔係路人甲呀!I am meiji2pp.
    Y記關閉前, 開設呢個Blog、但係 , 唔多識使用 , 唔習慣!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIHI我其實都而家都麻麻地識用....仲喺度努力緊.......得閒黎坐下....!!

      Delete
  4. 快啲努力加油寫blog吖吖吖吖吖~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 知道啦~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
      我岩岩先喺大阪返黎.....俾我休休先啦~~~~~~~~~~~~~

      Delete